BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 15, 2009

suasana kampungku

semalam aku baru sampai di kampung...wah hepi ler sangat2 sbb dapat jumpa mak,abang,akak2,akak ipar,abg2 ipar,adik ku dan anak2 sedaraku...hari pertama kat kg mestilah aku susah nak biasakan diri al-maklumlah bangun lambat heheheh...nasib mak aku faham tak membebel hehehe....bangaun2 mcm x biasa kena sarapan pagi tapi aku jenis yang makan tengahari so x makan lagi ni...mak aku g pasar nak beli ketam..dia kata nak masak ketam lemak cili api...wow sedapnya...tapi rindu gak suasana kolej yang baru aku tinggalkan semalam...

3 comments:

ashikin said...

Aya rindu kat kolej ya, takpa Shikin dh sampaikn salm rindu Aya tu kat kolej. Kolej (terutm blok bez ni kt, rindu jugak kat Aya) hehehe...

ashikin said...
This comment has been removed by the author.
ashikin said...

bgusnya mak Aya, ari pertm Aya balik dh sediakn masakan yg best utk anak ksyngnnya. Shikin mkn maggi je tgh hari ni. Kirim slm ya kat mak Aya tu....