BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 10, 2011

aku x pernah rasa mcm ni...aku bengang gak

Wednesday, December 30, 2009

pedih hatiku

tetiba aku dikejutkan dengan pertunangan seseorang...ya Allah terkejut aku ampai kelu lidah ni...betul la pepatah mengatakan jodoh pertemuan di tangan tuhan...aku redha namun hatiku pedih mendengarnya...begitulah kesudahan kisah aku dan dia KINI aku bersyukur dipertemukan dengan seorang insan yang amat menyayangi diriku seadanya...aku tahu dia bukan yang sesempurnanya manusia tapi aku menyayanginya seperti dia menyanyangi diriku..ku ucapkan terima kasih buat dirinya kerana sudi hadir dalam hidupku amin....

Wednesday, November 25, 2009

kenapa aku rasa mcm ni

aku x tahu la..knp semakin lama bercinta semakin sukar untuk aku mendekati diri dan memahami dirinya sedangakan sudah genap 4 tahun perkenalan...so long..but aku tak faham pada dirinya yang susah nak memahami apa yang berlaku sebenarnya...aku terlalu sedih sebenarnya...aku terlalu sayang padanya tapi dia seolah-olah tidak mengerti apa yang aku mahukan sedangkan aku ingin dia mengerti keadaan aku sekarang ni...tolonglah untuk aku memahami dirimu....

Tuesday, November 24, 2009

terkejut!!!!

tiba2 saja aki call ckp nak g bank...dia kata nak beli keta baru pastu tangguh majlis...WHAT?!!!aku rasa terkejut wlpun mybe itu hanya gurau tp aku x suka dipersendakan oleh orang yg aku sayang...giler wei..aku ni tunggu mcm nak giler kat sini tp dia boleh main2 pulak...

aku hanya mampu mendengar.....

pagi ni seperti biasa aku akan bersarapan ngan mak aku...pagi tdk kusangka mak akan menceritakan peristiwa sedih yg berlaku selama ni dlm famili aku..kekdg aku fikir dia orng sudah seperti tdk mahu hidup dibwh lindungan mak ajer...padahal mak aku seorang yang amat memahami dan menyayangi anak-anaknya....aku kekdg menjdi orang k3 utk menjdi jalan penyelesaiannya...aku dah x sanggup utk meneruskannya g...abgku hanya mampu utk memberi kata2 semangat utk mak teruskan...mak maaf aya x tahu nak buat apa...diorang sekarang semuanya dah besar dah ada keluarga sendiri so dia orng ada khdupan baru...aku rasa lambat g aku nak menamatkan zaman bujang aku ni sebb aku tak mahu mak aku bersedih bila dia kena tinggal seorang diri t...biarlah aku menjadi pengganti utk menemaninya di rumah...akak yg selalu menamaninya sudah berumahtangga dan tinggal bersama suaminya...aku harap pengorbanan ni memberi kebahagian kepada ibu ku nanti...sesungguhnya aku amat menyayangi ibuku...buat adikku jwb la soalan exam stpm tu sebaik mungkin...rasailah mcmner hidup sebagai seorang mahasiswa kelak sbb itu adalah amanat arwah ayah utk kita mendapat segulung ijazah...

Tuesday, November 17, 2009

tanpa kasihku

Tanpa Kekasihku

Langit begitu gelap, hujan juga tak kunjung reda+Ku harus menyaksikan cintaku terenggut tak terselamatkan+Ingin ku ulang hari, ingin ku perbaiki
Kau salah,kau kubutuhkan+Beraninya kau pergi dan tak kembali+Dimana letak surga itu
Biar kugantikan tempatmu denganku+Adakah tanda surga itu
Biar kutemukan untuk bersamamu+Kubiarkan senangku menari di udara
Biar semua tahu kematian tak mengakhiri+cinta..
Apalah artinya hidup tanpa kekasihku+Percuma bila aku disini sendiri
Kekasihku, bersamamu
Kekasihku, bersamamu
Kekasihku, bersamamu
Kekasihku, bersamamu
Kekasihku, bersamamu