BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 30, 2009

pedih hatiku

tetiba aku dikejutkan dengan pertunangan seseorang...ya Allah terkejut aku ampai kelu lidah ni...betul la pepatah mengatakan jodoh pertemuan di tangan tuhan...aku redha namun hatiku pedih mendengarnya...begitulah kesudahan kisah aku dan dia KINI aku bersyukur dipertemukan dengan seorang insan yang amat menyayangi diriku seadanya...aku tahu dia bukan yang sesempurnanya manusia tapi aku menyayanginya seperti dia menyanyangi diriku..ku ucapkan terima kasih buat dirinya kerana sudi hadir dalam hidupku amin....

1 comments:

sana san said...

sabar lah wahai sahabat...sesungguhnya apa yg terjd di antra kisah kau dan dia tersembunyi hikmah disebaliknya...syukurlah...kau kehilangan dia nmun dgantikan dgn insan yg lebuh memahami diri kau...aku faham perasaan kau mgthui khabar tersebut...namun percayalah...ada kebahagiaan yg sdg menanti kau...percayalah & terimalah segalanya...

pergh...ni ayat2 bdk keterampilan berbahasa...ahaks...

caya lah...