BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 13, 2009

berakhir sudah

siapa sangka pejam celik pejam celik aku sudah berakhir dalam perjuangan menempuhi semesta 5 09/10 dengan jayanya...aku baru sahaja menghabiskan exam buat kali terakhirnya...hati gembira kerana dapat menempuhnya dengan baik tapi aku kena redha dengan keputusannya nanti...segala ku berserah padanya....amin...terima kasih kepada lecture2 aku yang banyak membantu aku dalam mencari ilmu di UPM...terima kasih buat mak aku yang banyak menyokong dan membantu aku dalam susah senang aku kat sini...terima kasih jua buat aki yang banyak memberi dugaan kepada aku...terima kasih semua...aku selamat menemouhi alam semesta 5 dengan jayanya....

1 comments:

sana san said...

woit...banyak sagat dugaan yg aki bg kat ko 2...