BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 8, 2009

serba salah

aku sekarang ini sangat serba salah dengan famili aku, sebenarnya akak aku menikah hari jumaat ini, aku tak dapat nak balik sebab aku ada event kokurikulum, aku tak tahu nak buat macam ner, aku jadi buntu, kalau aku tak pergi event itu aku tak dapat yang terbaik untuk akademik aku tapi aku serba salah dengan famili aku kerana tak dapat balik masa majlis itu, hati aku menjadi sayu dan aku tersepit kat tengah-tengah...macam mana aku nak hadapi semua ini...aku jadi buntu..dan aku tahu yang mak aku akan terasa hati dengan aku nanti..tapi percayalah aku tersepit sekarang ini...tolong lah aku?

1 comments:

miemie-jelapang said...

sbar jela aya..setiap apa yg berlaku pasti ada hikmahnya..mak ko terasa hti cuma dia terkilan je 2..yela hari masayg sama dia terpaksa lepaskan anak dia.so tinggal ko, sebab tu la dia rasa sedih..aku percaya mak ko pasti sokong ko..sebab org tua ni, . dia nak tengok anak dia berjaya.majlis tu sekejap je..tapi pelajaran ko.ko xkan dpt ulg ag dh.