BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 16, 2009

kelas multimedia

aku seronok sangat ambil subjek ni..subjek ni pada mulanya memang stress la gak sebab kena datang awal tak boleh pakai selipar jepun datang kelas..macam-macam peraturannya..mula-mula dapat tugasan mencabar sangat-sangat...bayangkan la kena buat majalah kena buat board dah la tak da pengalaman langsung tapi berkat tunjuk ajar Dr Normaliza segalanya dapat dilakukan dengan baik..part yang paling aku suka kena buat movie maker masa tu aku jadi model utama dalam kumpulan aku,aku dah seperti superwomen kena panjat pokok sebabnya group aku tak da lelaki so kita orang la yang kena buat semuanya..best memang best..tugasan akhir ini kena buat video klip pastu hanta kat you tube..wah lagi la aku bertambah glamour ( tu pun kalau ada orang nak view la nanti) hahahha...macam-macam kena buat dalam kelas ni tapi aku tetap enjoy dan seronok ...harap2 masa exan nanti dapatla buat yang terbaik..terima kasih Dr Normaliza..

0 comments: