BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 12, 2009

aku dan rumah

aku memang suka duk kat rumah, aku pun tak tahu kenapa walaupun rumah aku agak jauh di pedalaman gak la tapi banyak gak la kemudahannya tak la kolot sangat. rumah aku tu boleh tahan la besarnya macam dewan serbaguna aje. tapi yang buat aku tak tahannya kena kemas rumah seorang diri..adui macam bibik jadinya.bila dah kemas ruang tamu kena kemas dapur pula pastu kena bersihkan halaman rumah..serupa bibik la..arwah ayah aku suka ubah suai rumah, dia kata kalau rumah besar ini beri ketenangan..tapi memang tenangla sebab aku dengan mak ajer kat rumah yang lain ada keja masing-masing.hehehe...rumah aku tu ada tujuh bilik..mesti ramai tak percaya kan? tapi itulah hakikatnya...apa yang bestnya rumah aku ni tak da penghuni lelaki dah macam asrama perempuan..heheheh...bukan apa adik beradik aku semua perempuan ada seorang ajer abang itupun dah khawin..ayah aku sudah tiada..jadi rumah itu semuanya milik perempuan..itu yang aku suka..!

0 comments: